woensdag 3 juni 2015

Tic tac toe

Dit is de eerste keer dat ik een kaart maak die volledig ontstaat door een challenge.
Ik zag bij Cas on sunday challenge #59 tic tac toe. Je kon verschillende combinaties maken en ik koos.
Zwart/wit + 1kleur
Mannelijk of vrouwelijk
Bedankt                        
                                                           
Hij is wel heel erg cas vind ik maar toch leuk genoeg om mijn kans te wagen en hier te laten zien. Ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Fijne avond.
Groetjes
Ilse

7 opmerkingen:

  1. Geweldig Ilse!
    Heel erg mooi zwart, wit en roze.
    Ik weet niet maar ik word er gewoon zo vrolijk van :) .

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is tof !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ben dol op CAS, dus vind hem super!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel erg mooi hoor gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen