maandag 7 september 2015

In a Jam


Gisteren, na een tijd van zoeken naar inspiratie een SUPER knutsel middag gehad. Ik heb geloof ik 5 kaartjes gemaakt, heerlijk! Ik heb me laten inspireren door enkele challenges waar ik al eens vaker met meedoe. Vandaag mijn favoriet City Crafter Challenge Blog week 277 In a Jam. En dit (kleine) kaartje is weer lekker eenvoudig en Cas met enkele kleine accenten. Het bakers twine blijft toch ook één van mijn favorieten ;-)

Ik heb nu dus weer wat klaar liggen om de volgende dagen (wat ik nu ook echt ga doen) te posten.
Groetjes
Ilse

9 opmerkingen:

  1. Gaaf Ilse, de appeltjes die in kleur terugkomen op je kaart. Leuk die rode accenten erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die appeltjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaart zeg! Erg mooi gedaan!
    Toevallig heb ik ook net een kaart met appeltjes gemaakt. Totaal anders! Vrijdag komt deze op mijn blog!
    Deze is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Ilse! Ik eet graag appels en nu kunnen we weer de nieuwe oogst verwachten. De appel als thema op een kaart past perfect!
    Ik vind het groen ook zo lekker fris. Mooi ook de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super toffe kaart ! Alles mooi verwerkt samen de gaatjes , het knoopje , het touwtje , .... Knap ! Met de drukte van de school weer lukt het mij juist minder , maar gelukkig heb ik nog wat op voorraad . Ik ben benieuwd naar je volgende werkjes. Xxxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ilse wat een beauty! Ik moest ook gelijk aan appels denken bij deze challenge en ik vind deze eindeloos mooi. Is die achtergrond een embossingfolder? Wow! Fijn dat je weer lekker aan de slag kon en dat het allemaal is gelukt; hier lukt het ook weer wat beter:). Dank je wel voor het meedoen bij CCCB; super om je kaart bij ons te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de achtergrond zelf gestempeld en de gaatjes met de "goede oude priknaald" geprikt ;-)

      Verwijderen
  7. Super cute card for this week's challenge!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen