donderdag 22 oktober 2015

Cards for Life


Onlangs vroeg mijn jongste zus of ik geen zin had om Kerstkaarten te maken voor het goede doel.
Jaarlijks is er een actie op Studio Brussel die geld inzameld voor verschillende goede doelen, onderanderen vzw Absolute waar mijn zusje werkt.
Een hele klus maar ik ga ervoor!
Ik heb een set van 5 verschillende kaarten gemaakt waaronder deze er één van is.
Het zijn eenvoudige kaarten geworden omdat ik daar het meeste van hou maar vooral omdat ik ze wel in heel grote hoeveelheden moet maken.
Mijn knutselkamer is nu tijdelijk een klein fabriekje geworden.
Veel tijd om andere kaarten te maken is er nu dus even niet.
Ik heb gelukkig nog de 4 andere kaarten om jullie te laten zien ;-)

Fijne avond,
Groetjes
Ilse



11 opmerkingen:

  1. heel leuk, haalbaar om een reeks van te maken, maar hoop voor jou dat je er toch plezier blijft in vinden!
    veel succes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed initiatief. Leuk kaartje geworden ook, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ilse het feit dat je dit voor het goede doel doet vind ik fantastisch. Toen ik je kaartje zag....oh wat een lieverdje is dat hertje. En met dat mooie boompje er bij heeft dit kaartje verder niet nodig. Die kaarten zijn in no time uiteverkocht! Succes met de drukte! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Ilse....wat mooi dat je dat voor een goed doel doet!
    Groetjes en veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Ilse ! Jij gaat je volgende week niet vervelen en nu weet ik waarom je die copics nodig hebt . Je weet het als ze op zijn en er vallen hier niet nog meer zieken dat ik je graag depanneer .Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje zeg, je kaartje en het hertje!! Lief hoor, om ze te maken voor het goede doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig! Juist zo een simpele kaart vind ik heel mooi! Succes in je fabriekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig en heel mooi kerstkaartje! Succes voor de actie die jij steunt, mooi gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel schattig, dat hertje doe het helemaal
    knap dat je zo'n actie steunt. Mijn schoonzus heeft me ook gevraagd om een actie te steunen, wat ik ook met plezier doe, dat je werktafel dan net een klein fabriekje is snap ik maar al te goed. Succes nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is alvast heel mooi! Succes met de actie!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes, ik hou van je stijl!

    BeantwoordenVerwijderen