maandag 22 augustus 2016

Lang geleden...


Na Anton nu ook Herr Alfons van Cats on appletrees!

Ik zag de uitdaging "Black and White party" bij citycrafters en zijn nu net deze stempels daar perfect voor.
Niet met kleur gecombineerd deze keer omdat dat natuurlijk niet mag met deze challenge ;-)
Het tekste je van Els Brigé en past perfect vandaag (het is weer alweer even geleden dat ik nog iets gepost heb)

Nu is het nog heel even vakantie en dan komt de routine van het schooljaar weer terug en dan neem ik me voor om mijn blog en de bezoekjes aan mijn favoriete blogs niet meer te verwaarlozen...
Ik heb wel een heel druk najaar met Mamzel voor de boeg dus laat ik zeggen dat ik mijn best zal doen ;-)

Fijne maandag,
Ilse


16 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart en zo herkenbaar, ze zijn te weinig uren in een dag en te veel leuks om te doen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Ilse....je komt nu overal zwart/wit tegen....zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh deze is leuk!!! Cats in Appletrees, wat zijn ze gaaf hè, die stempeltjes?! Tekstje staat er super bij. Vind het ook zo mooi hoe je de hond 'grond' hebt gegeven. Zo goed gedaan, die zwarte lijntjes. Leuke challenge trouwens? ga kijken of ik ook nog tijd vind deze week. Cats genoeg, maar tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Ilse! Sorry dat ik geen tijd had om echt te babbelen in de winkel, doen we zaterdag! Na 8 weken nog eens me- time moment, ik snak er naar! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a terrific card!! Perfect for our challenge! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, jij ook aan de Cats on Appletrees, ze zijn zo gaaf en gevaarlijk verslavend! Enig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd. Super gaaf kaartje, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, geen kleur nodig hoor hier ! helemaal mooi zo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, zo lief! leuk kaartje heb je er van gemaakt.

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW; ik ben nogal een fan van Cats on Appletrees en dit is wel een klapper:) Super! Dank je wel voor het meedoen bij CCCB; superleuk om je weer te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi CAS kaartje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superschattig! En die stempeltjes werken echt perfect in zwart-wit.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie dat ik veel gemist heb hier.
    Alles even leuk en deze is ook zo een bijzonder leuke weer, Ilse!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... en in de spotlights bij CCCB, gefeliciteerd!
      Oeps, je bent nog steeds Lise :)

      Verwijderen