zondag 4 september 2016

Bij Elke


Het is weeral een weekje geleden dat ik met Sarah naar Elke trok om een workshop te volgen.
We hebben dit leuke schud kaartje gemaakt. Het inkleuren is nog niet wat het moet zijn maar het uiteindelijke resultaat valt nog wel mee ;-)

Lucas is weer gestart op school en ook de buitenschoolse activiteiten zijn weer begonnen.
Wat wil zeggen dat ik gisteren een halve dag naast het voetbalveld heb gezeten ;-) maar zoonlief heeft gescoord dus was het zeker de moeite waard.
Vandaag gaat hij gans de dag op stap met de scouts en heb ik straks wat tijd om te knutselen, echt mooi weer voorspellen ze toch niet.

Fijne zondag!
Ilse

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie schudkaart, Ilse. Super schattig dat olifantje.
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een superschattig kaartje geworden! Zo'n lief olifantje...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schudkaart heb je gemaakt. En het is vandaag inderdaad lekker knutselweer.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje ! Fijn dat je zo'n leuke dag had met Sarah !
    Hopelijk heb je vandaag genoten van je knutseldag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er van genoten ons dagje.
    Ik kijk al uit naar ons volgend uitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er een leuk kaartje uit
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Ilse!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen