vrijdag 9 september 2016

Bloemen tekenen


Naast het kleuren vind ik tekenen ook zo ontspannend, niet dat ik het goed kan maar het is leuk om te doen. Een tijdje gelden kocht ik een boek "Doodles & Letters" en daar staan heel veel verschillende bloemen. Ik ben er gewoon aan begonnen en voor ik het wist was mijn A4tje bijna vol.
Het mooie meisje "Gorjuss" hebben jullie al in het blauw gezien op mijn kaartje voor het kleurenkaartenteam maar ik vind haar zeker zo mooi in deze kleuren.

Fijne vrijdag,
Ilse

4 opmerkingen:

  1. Zo grappig! Toen ik dat boek bij jou inkeek dacht ik dat wil ik ook en ik bestelde het nog voor de grote vakantie.
    En eind augustus begon ik ook te tekenen...het resultaat zie je vandaag op mijn blog!
    Jouw kaart is zooooooo mooi!!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje is het zo geworden, mooi gdaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je die bloemen echt zelf getekend? Geweldig! Lijkt wel 'echt' designpapier, zo mooi ziet het eruit. Gaaf kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, wat een toffe achtergrond. Je droedels zijn echt enorm leuk! Dat boekje ziet er echt inspirerend uit, zo te oordelen aan jouw kaart en Sarahs poster...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen