zondag 1 januari 2017

Happy New Year


Wat is het lang geleden.... veel te lang geleden!
Niet dat ik geen kaartjes meer gemaakt heb maar de zin om te bloggen was ver zoek.
Ik heb de laatste dagen nog enkele kaartjes gemaakt en zelf al foto's van genomen ;-)
Van mijn kerstkaartjes ben ik vergeten foto's te nemen op enkele na, ik kan jullie er dus maar enkele van laten zien.

Mijn goede voornemens zijn dan ook weer wat meer tijd in mijn blog steken...
En ook bij jullie weer langs te komen ;-)

Ik wens jullie een heel creatief jaar toe met vooral een goede gezondheid en veel liefde om je heen!

Groetjes,
Ilse

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Ilse.
    Een gelukkig, gezond en creatief 2017 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is je toffe nieuwjaarskaart!
    Ik heb je mooie kerstkaartjes gezien, jammer dat ze niet op de foto geraakt zijn. Die happy stans leende ik al vaak van jou, ik twijfel een beetje om hem zelf te kopen... maar stans en stempels lenen is ook wel fijn!!
    Ik hoop voor jou dat het lukt om in 2017 meer te bloggen, je maakt zoveel leuks en dan kunnen wij mee genieten!
    En ik hoop dat wij ook nog eens tijd vinden voor een knutselmoment.
    Ik wens je een hoopvol 2017!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ilse ik wens je een gezond, gelukkig en ook creatief 2017. Leuk om weer een kaartje van jou te zien. Sterretjes :)
    Bloggen is geen moeten;het moet leuk blijven en niet een soort van verplichting in je agenda. Dus blog gewoon wanneer je tijd én zin hebt. Doe ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ilse , een gezond en creatief jaar wens ik je !!!!
    Leuk je weer op het blog te zien !
    Je kaart is weer mooi !
    En 'bloggen' doe je alleen als je er zin en tijd voor hebt !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi is dit nieuwjaarskaartje Ilse...
    ja en ook ik heb je best gemist hier op blogs...je maakt altijd zulke mooie kaartjes
    Hopelijk komt dat dit jaar weer wel
    Ook ik wens je een heel mooi
    en zeker een creatief 2017 toe..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je begint het nieuwe jaar alvast goed met een prachtige kaart !
    Ik wens je een gezond en creatief jaar toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou de beste wensen en een mooie en creatief jaar Ilse!
    Wat een prachtig kaartje laat je zien op de eerste dag van het nieuwe jaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje, kun je mee laten doen bij de Dutch Card Lovers als je wilt! Ook nog de beste wensen Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk om jou hier weer te zien Ilse, tof kaartje, zal blij zijn om weer vaker iets van jou te zien!
    Ik wens je een heel gelukkig en creatief 2017!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je begint het nieuwe jaar alvast goed met een prachtige kaart !
    Ik wens je een gezond en creatief jaar toe !
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen