maandag 9 januari 2017

Nog heel even Kerst?


Dit is nog één van mijn Kerst(nieuwjaar) kaarten die tijdig op de foto is geraakt...
Toch nog maar snel even laten zien, een eenvoudige (naar goede gewoonte ;-)) omdat ik er wel een  heel aantal van moest maken.
De "happy" stans heeft haar geld wel opgebracht de laatste tijd en je gaat ze hier de komende tijd nog wel een aantal keren zien passeren.

De eerst "normale" week van het jaar na de vakantie... nu kan de routine weer beginnen maar eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg na 2 wat luie weken met mijn zoon in huis.
Die laatste denkt daar helemaal niet zo over maar dat is wel normaal zeker als je 11 bent ;-)
Met lichte tegenzin vertrok hij deze morgen weer naar school.

Fijne maandag,
Ilse



8 opmerkingen:

  1. Mooi strak kaartje Ilse, leuke kleurtjes! En deze stans kun je immers altijd gebruiken.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Ilse ! Dat hoeft niet meer te zijn ! Ja heerlijk de routine die weer begint, hier waren ze ook niet zo dol op het feit dat ze weer terug naar school moesten, maar mijn girld zitten alle 2 in het middelbaar en die hadden maar liefst 3 weken vakantie !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een fraaie nieuwjaarskaart !!!!!
    En weer regelmaat in huis is toch ook weer lekker !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart, die happy is erg leuk en doet het goed op deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Ilse! De kleurtjes zijn tof en de combinatie ook. Ik ben ook blij dat ze allemaal weer naar school zijn.
    Ik spring gauw even binnen want ik moet je wat vragen ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart Ilse!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen