maandag 1 januari 2018

De beste wensen voor het nieuwe jaar



Gelukkig nieuwjaar allemaal.
Wij hebben het jaareinde rustig gevierd met de familie, vandaag een rustige dag met een bezoekje aan mijn ouders waar we nog wat lekker gaan eten.

Hopelijk hebben jullie het jaar mooi ingezet.

Dit kaartje heb ik naar onze familie en vrienden verzonden, ik maak ook elk jaar een kerstwens om "live" af te geven aan de diegene we vaak zien. Het is dit jaar een fortune coockie met een wikkel rond met dezelfde stempel en kerstmuts op.
Deze foto overdag genomen en dat scheeld een pak...

Nu ik weer weet hoe ik foto's in mijn berichten kan krijgen kom ik snel met meer.

Fijne dag,
Ilse





3 opmerkingen:

  1. Gelukkig Nieuwjaar, Ilse!
    En wat een mooie kaart om het jaar mee te beginnen. Leuk idee ook zo'n fortune coockie.
    We gaan er met elkaar weer een mooi blogjaar van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook de beste wensen voor 2018! Wat een mooie kaart is dit. Lekker veel wit, mooie tekst en als contrast de muts van de kerstman. Tof. Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook de beste wensen voor 2018! Mooi CAS en veel wit; ik vind je kaart super!

    BeantwoordenVerwijderen